18 Şubat 2009 Çarşamba

Yeni Amaçlarım var...

Evdeyim ve çok sıkılıyorum bizim bunaklar gelmedi daha torunmda yanımda yok bana hediye ettiği dizüstü bilgisayarda buluyorum tesselliyi üşüyorum baş parmagımı hissetmiyorum aynı duyguyu kızımı doguruken yaşamıstım deşhet verici korkutucu heryerim bir anda uyuşur bazen genelde gündüzleri oluyor doktora gittim bunun için fakat bir teşhis koymadı ama geçenlerdeşunu fark ettim ne zamn bir çocuk yada bir yetişkin kahlası duysam sanki iyileşiyorum iyi hissediyorum belkıde herkesın kısakanabilecegi standatta yaşıyorum ama 140 metre kare içinde yanlız olmak tüm artıları götürüyor eski hastahane arkadaşalrımı özledim ne güzel makara yapardık çocukları iğnelerle korkutur annelerinden sert bir bakış alınca hemen hanım rolunu oynardık ahhhh naime keşke ölmeseydin sanki elindeydi benimkide laf ama naimeyi tanısaydınız sankı hersey elinde kontrol onda oldugunu anlardınız o yuzden keske dedım kendı tercıhı gibi geliyor hala bana bazen ruyalarıma gırer yanına cagırı benı gitmekte istiyorum acıkcası daha cok yaslanmadan artık altıma kacırmaya basladım bilmiyorum nereye gider bu işin sonu


Gençler.bilmiyorum ne zamaan genç görsem genç oluyorum o yeşilköy sahillerinde yemiden nefesim tırana kadar kosabılecegımı hişssediyorum ama bi donup baktıgımda evıme zor cıkıyorum hergun sayarım tam 44 basamak gunde 4-5 kere ıner cıkarım oda gunum yarısını alırr asansor yokmu dersınız sımdı varda korkuyorum evladım kapalı kalırım falan hemsıreykende korkardım bılemıyorum sebenını ama korkarım iştee içim huzur dolu suan sankı ölmeden oncekı anlar gıbı fılımlerde genelde ole olur yaslı kadın ölmeden önce guzel ama anlamsız bır gulumseme sacar etrafına bende ole olmek ıstıyorum benım ne eksıgım var onlardan

Eksigim yok tabı cennetlik kadınım sırtımdan 44 velet gecınıyor sevıyorum hepsını bazen isimlerini karıstırsam bile ama gercekten hepsnı sevıyorum zaten mırasımın bır kısmını onlara vercegım dersem ınanmayım tum mirasım tema vakfına bu devırde agaclar daha cok hakedıyor bakımı en azından ben öle dusuyorum baksanıza ortalıga istanbul iigrenc bir metropol oldu 72 dil konusuluyor özellikle kürtçe bilmiyorum dil degil bir lehçe o ayoolll yoktu bakırkoyde benım yesılkoyumde öle konusunlar asimile oluyoruz dıyorlar gelmısler bızı asimile edıyorlar burdanda tepkımı orataya koyayıım gecenlerde posta gazetesınde okudum kose yazarı haklı olarak haketmıyorlar hıc bırseyı senın yollarınınn taslarını soken lambalarını patlana ınsan ınsan degıldır yapma bırdaha bakalım neyı yıkacakk burda kurtlerı degıl o taskıncı kesımı kayırıyorumm artık alınan alınır kardesımmm ayrıca sabahın yenı reklamına uyuz oldum dtp sıyasetcısınn sesını koymus bire hırttt hangı cürett neymiş acılımmıs bu acılım turkıyeyı bölme acılımdan baska bırsey degıl
ayy chpli damarım kapardı kusura bakmayın hıh nese ben sıze bızım bakkalın cıaragından bahsedeyım gecelerde krema sıparıs etmıstım o getırdı bende bır işve bir çilve ayy tabıkı kasıma gözume vurulmadı parama vuruldu zengınım vesselam herneyse öle cesaret verdım ki(para) kendısı içeri girmek istedı kurabıyelerımden yapmıstım dedım ılk sen tat bakalım beyenecekmısn capkınnnn oda kurabıyeyı tatmak içinn yatak odama geldı dedım kac yasıdnasın 22 benım için yaslıydı ama ıdare ederdı ben ustumu cıkartacaktım kii....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder