21 Şubat 2009 Cumartesi

Bugun yine

Bugun yine yagmur yagıyor yagmuru yalnız kilisenin bahcesınde cocuklar gibi kosusturuken severdım ethia da öyle cesetlerimiz değisik olsada hep zevklerimiz ve hayattan istediklerimiz aynıdır tıpkı naime gibi dün gece ısıkları söndürüp mumları yaktık naime ile olan fotograflarımıza baktım rodosda izmirde yeşilköyde hep beraberdik ve o cılgın gülümsemizden hiç bir sey kaybetmememişiz sonra ethia dönerek acaba ilk önce hangimiz özlemini giderecek naime ile ethia korktu gülerek tamam dedim ilk önce ben giderim hem senden 4 ay buyugum benim nalları dikmem daha yakışı kalır ardından vasiyeti yapıştırdım ben senden önce ölursem

1)aglamak yok

2)gülmekte yok

3)hep medyatık olmak ıstemısımdır mutlaka cenazemde olay cıkar

4)errtesi gün sex yap

ethia τρελό σας(seni cılgın) dedi sana söz havai fişekler patlatıcam kızıl renkleri atinadan gözükecek

ethia ne olur beni dogdugum yere götür ben sıkılırım burda sen yaparsın küllerimi kaçır atinaya sonra hep beraber girdigimiz sahilden vari ye dök küllerimi arkamdan güneş yagı sık ihtiyacım olacak bliyorum deliyiz biz deliyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder