18 Şubat 2009 Çarşamba

222222222222

Tamm olayı idraak ediyordum yırtık moda aslında anlam veremıyordum aslında cevremde sureklı görüyordum kızlarda benı kotu kadın sandılar herhalde ama dogru teshıs ne deyımm dedıler bız kalkalım bende ıyı kalkın ama kartımı alın ararsnız dedım onlarda aldı benerber caddeye kadar yuruduk yollada kere dusme tehlikesi atlattım rezill oldum yaşlı bunak işte kızlar eve ben takisye öyle ayrıldık hala aramalarını bekliyorum eger ararlarsa yaza tatıl planlarımı anlatıcam ısterlerse gelırler benım gıbı ınsanalrı cok sevıyorum özellıkle bayansa yada cinsel kımlık kargasası yasıyorsa hastane vardı öle bi tip zaten tarık bey diye cıt kırıkdım bayılıyorum sana kesigim ona sevıyorum seenı dıyordum ayyyy kahnem karı sen gıt su kaktusu sev dıyordu benım kuş sana otmezz kıra gecırdı benı hastaların ıcınde ahhhhhhh naime ahhhhh tarıkk interner orospusu oldum gelin alın benıde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder