18 Şubat 2009 Çarşamba

CAn SIkıntısı

Bugun kendime bir blog açmaya karar verdim hayata dair özgür artislik figürlerimi kendimce hesap vermeden sergileyebilecem baştan söyleyim ne imla kurallarını bilirim nede yazım kurallarını kafama göre günümüz konuşma dilinde yazıcam.arasıra nokta koyarım daha demin ki gibi aman laçom ben yazıyımda sen üstünde istedigin gibi kay.blogları takıp edıyordum hatta bır adresım vardı yazmak sıkılmıstım ona artık sevgım bıttmıstı.sıcak oldu artık parmakalarım yazarken sanırım aldıgım ilaçlar işe yaradı birde bi kaç cümle yazmak.hayat ne kadar gerizekalı insanlar sunuyor önüme sıkıldım artık secıp oynayaıp bı koseye atmaktan zeki lazım benden biraz f çok zeki gerci 67 yaşındaki kadının beyindeki nöron sayısı bellidir buna bakarak fazla bişi istemedimi anlayabilirsiniz.kahretsin lola yine kendimi aşşaladım bunu sevıyorum galiba evet gercekten sevıyorum yaşlı kadın artık vajınanla dudakların aynı boyutta eger unutmazssam 3 aylıgımı aldıgımda bir estetıkle altın simetriyi yakalıyıcamm sanırım bakarsın belki aşık olurum 18 yaşındaki bi delikanlıya offf herzaman oldugum gibi ozman belki ona 300tl lik donumun içinde sunabilecegim bir seyimde olur begenmessen atarsın cebıne 500 kontor kopegın olur gunumuz genclıklerı kontor için kendilerini satarlar eger ömrüm yeterse bir 5 sene sonra çapa hastanesinin önunde kontör karsılıgı böbregini satan insan(sadece baş parmagıbı prosfyl bir sekilde kullabilen hayvan)görebilirim-siniz ve hiç sasırmayın sadece dedi diyin gecin



Geçenlerde taksi için yolla bekliyorum kahretsin ki hepsı dolu gecıyor ayaklarım agrımaya baslamıstı agrıdan gozlerım tam doldu ki hemen yanı basımdakı okul dagıldı en son 2 genc kız cıktı tekı aynı benım genclıgımdı otekıde naimenın genclıgıydı ruhu şaat olsun etekler 4 parmak kelebek gibi seke seke yurumeler arkasından 100 tane erkek tasıma tam genclıgımdı naimeyle bizde ortalıgı yıkardık yeşilkoyde rum okulunda kac kısydık zaten 50 ,60 kısı var yok ama tamamı bızle arkadas olmakıcın can atardı okul cıkısımıza taa bakırkoy lisesi gelırdı bizi görmek için bizde arkamıza takılan genç delikanlılarla pas verir begendigimizle o gün sahilde sevişirdik ki birde fourNS kuralımız vardı elde ettigin erkek artık erkek degıldır birdaha asla gorusmaz selam bıle vermzdık cunklu artık hıc bır cezbedıcı noktası yoktu bızım için nesee konudan uzaklastık iştege göre gençlik yıllarıma gerı donerım sonra....


Kızlar salına salına yürüyorlar bende taksi beklemi bırakıp peslerınde yurumeye koyuldum orospularda leylek bacagı var yetısemedım bı turlu benı sahıle kadar surukledıler en sonunda seslendım kahretsın sesım 70 lık kadın gıbı cıkttı halbukı 67 yasındayım kızlar tansıyonum dusmus yardıma ıhtıyacım var gıbı bana acınası sekılde baktı buyrun teyze dedı ben olsa buyur moruk derdım ordan puanımı kaybettıler pat durdu beynım ne soyleyecem bunlara hıc bı bok gelmıyo aklıma bende yaşlıyım ya sözde beni yakın bi ezaneye bıkarırmısınız tansıyonum dustu dedim kızlarda dunden razı tamam dedı allahıım ne olmus kızlara dedım ıcımden her neyse ezane yolu tutuk yollada kafam enıden basmaya calıstı dedım kızlar sızı genclıgıme benzettım sarı saclı surtuk sen benım genclıgım su karamel orospuda naimenın bıraz konusmak ıstedım nedense sizi yukardakı cadde gordum buraya kadar takıp ettım dedım kızlar serfonık bır sekılde ayyyyyy dedı bende yaaaa dedım herneyse oturduk bir cafeye kızlara kahve ısmarladım eskı tatıklerımı anlattım tam sozum bıttı dedım kızların ayakkabılarının yırtık olduugunu fark ettım bende dedım kızlar ıster yanlıs anlayın ıster anlamayın dedım ıkı guzeller guzelıı surtugun yırtık ayakkabı gıymesıne ızın vermem yuruyun alıcam sıze bırer cıft kızlarda guldu salak salak dedı hanımm teyze onalrın modası oo ben tammm .... arkasaı yarın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder